Anatomia unui blog (1)

1.Titlul si tag line-ul

Titlul blogului trbuie sa fie clar, limpede.Cu cat mai evident este titlul cu atat mai repede isi vor da seama cititorii despre continutul blogului.Evident ca un titlu inteligent este mai interasant dar, pentru a avea un trafic directionat spre continutul blogului tau (ma refer aici mai mult la blogurile comerciale),el trbuie sa fie evident.Am vazut mai putine bloguri cu un titlu cu referire directa la continutul articolelor decat cele cu un titlu ” destept” dar care nu insemnau nimic pentru motoarele de cautare.

De asemenea, nu este necesar ca in titlul blogului sa apara cuvantul “blog”-Blogul lui Gigel, de exemplu,sau Blogul lui Gigel care vinde cirese in piata x din Iasi,un alt exemplu.Pentru explicatii asupra continutului site-ului se foloseste tag line

Tag-ul (metadata)  reprezinta, intr-o traducere aproximativa, subtitlul blogului sau articolului care exprima in cuvinte cheie continutul lor.Acesta aduce mai multa claritate si ajuta la intelegerea temei blogului tau.

Ceea ce trebuie sa retineti este faptul ca in momemtul publicarii blogului acesta tebuie sa aiba titlul si tag line-ul astfel alese incat sa reflecte in cuvinte cheie continutul sau.

Care sunt cuvintele cheie dupa care potentialii vostri clienti vor cauta produsele sau serviciile voastre?