Anatomia unui blog (4)

Comentariile

Un blog este facut din articole si, daca permiti, cititorii pot lasa propriile comentarii la sfarsitul fiecarui articol.

Unul din principalele motive pentru care blogul a devenit atat de popular este aceasta facilitate de a angaja cititorii intr-o conversatie imediata.

Cu un newsletter (un mesaj trimis cititorilor folosind un autoresponder sau chiar direct) si un helpdesk acestia nu iti pot trimite mesajele lor decat in casuta de mail,astfel incat comunicarea devine un dialog, acestia neavan posiblitatea de a vedea ce spun ceilalti cititori.

E clar faptul ca acest gen de comunicare este util mai ales site-urilor axate pe comert electronic prin care poti oferi detalii despre un nou produs,cadouri clientilor tai fideli,informatii, in cre deja ai introdus codul tau de afiliat, despre un site partener,…

Poti vedea un exemplu al unui  astfel de gen de comunicare pe site-urile noastre:

iConsulting STORE – un modul de subscriptii si un foarte evoluat helpdesk (la Support )

Resell Rights Oasis – in care accesul la produsele free se face prin inscrierea intr-un program de comunicare

Dar mai multe despre acesta veti gasi urmarind articolele viitoare…

Revenind la comunicarea prin intermediul comentariilor pe blog:permiterea comentariilor pe blog de catre administrator este un semn ca acesta este deschis la discutii si colaborari privind subiectul articolului.

Ca administrator al unui blog poti oricand sterge,edita sau revizui comentariile sau le poti chiar inchide -vezi de exemplu un articol publicat astazi de noi in care scriem depre o carte pe care o oferim gratis:

Simple Money Saving Tips,PLR

comentariile sunt inchise pentru a evita spam-ul,deoarece cititorii pot adresa intrebari folosind Contact Us form.

Cele mai multe platforme blog iti permit aprobarea de catre tine ca administrator a comentariilor.

Succes!